«اخلاق و اصول حرفه ای، اعتبار کار ماست»

دستگاه رزوه رولینگ ریب پیلینگ

معرفی دستگاه ریب پیلینگ میلگرد

دستگاه رزوه رولینگ ریب پیلینگ همان روش سنتی رولینگ در ایران می باشد و برای ایجاد اتصال مکانیکی کوپلر میلگرد در بتن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه نسبت به دستگاه رزوه رولینگ دایرکت قدیمی‌تر است اما همچنان کارایی موثری دارد و استفاده از آن‌ها در بازار ایران بیش از بیست سال است که رواج دارد.

دستگاه رزوه رولینگ ریب پیلینگ (Rib Peeling) همانطور که از نامش پیداست ابتدا آج میلگرد‌ها را تراشیده و سپس با استفاده از نورد سرد هسته‌ی میلگرد را رزوه می‌کند تا بستر مناسبی برای بسته شدن کوپلر متناسب با سایز میلگرد ایجاد کند. به کوپلر‌های عرضه شده متناسب با این روش رولینگ اصطلاحا کوپلر‌های نوع P گفته می‌شود.

قطعات مصرفی و غیر مصرفی دستگاه رزوه رولینگ ریب پیلینگ توسط پرت لس تامین می‌شود. همچنین، قطعات غیر‌مصرفی این دستگاه تا یک سال دارای ضمانت می‌باشند.

ویژگی های این دستگاه

  • قدرت موتور 5.5 کیلووات
  • حداکثر طول رزوه 30 سانتی متر
  • قابلیت رزوه آرماتور تا سایز 40 سانتی متر

این دستگاه ها در شرکت پرت لس برای فروش و اجاره موجود می باشند. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه رزوه رولینگ، لیست قیمت به روز را نگاه کنید.

در صورتی که کارفرما تمایلی برای خرید یا اجاره دستگاه نداشته باشد، رزوه رولینگ می‌تواند توسط پرت لس در کارگاه رزوه این شرکت و یا در محل پروژه کارفرما اجرا گردد. برای اطلاع از شرایط اجرای رزوه رولینگ اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.