«اخلاق و اصول حرفه ای، اعتبار کار ماست»

تاریخچه پرت لس

کوپلر پرت لس

 

این مجموعه در سال 1388 فعالیت خود را با هدف کاهش پرت میلگرد در صنعت ساخت‌و‌ساز با برند پرت لس (Pertless) آغاز نمود و در سال 1392 به طور رسمی با نام پرت لاله سازه ثبت گردیده‌است.

اولین محصول این شرکت تولید نرم‌افزاری برای کاهش پرت آرماتور در کارگاه‌های ساختمانی بوده‌است که به مهندسان برای تهیه و استفاده از بهینه‌ترین لیستوفر متناسب با شرایط پروژه‌ها کمک می‌کرده‌است و هم‌اکنون در سایت Pertless.com به خدمت‌رسانی به مشتریان ادامه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاهش آنلاین لیستوفر بخوانید.

این شرکت در سال 1398 موفق به احداث کارخانه تولید کوپلر و راه‌اندازی خط‌های تولید اتصالات مکانیکی و پروانه بهره‌برداری گردیده‌است. در ادامه با اخذ پروانه‌ی استاندارد در سال 1399، آرم استاندارد ایران را به همراه برند منحصر‌به‌فرد «Pertless» بر روی تمامی کوپلر‌های تولیدی خود حک کرده‌است.

شرکت پرت لس تولید‌کننده ی انواع کوپلر میلگرد می‌باشد. این اتصالات که معمولا به آن ها کوپلر (Coupler) گفته می‌شود به طور گسترده در صنعت ساخت‌و‌ساز و به ویژه در سازه‌های بتن‌آرمه به عنوان جایگزینی به صرفه برای روش وصله پوششی (اورلپ) مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که اتصال کوپلر میلگرد ضوابط تعیین شده برای تیپ 2 اتصالات مکانیکی که در آیین‌نامه‌‎ها تعیین شده است را رعایت کند، استفاده از آن در کلیه نقاط سازه مجاز می‌باشد. اتصالات کوپلر و رزوه‌ی پرت لس همگی الزامات تیپ 2 را براورده می‌سازند و از این رو استفاده از آن‌ها در نقاط مختلف سازه بدون هیچ محدودیتی می‌باشد. تضمین کیفیت و رسیدن به مقاومت لازمه برای این اتصالات امری حیاتی و چالش برانگیز به شمار می آید که نیازمند استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مهندسی اصولی کوپلر ها می باشد که شرکت پرت لس با انجام تست‌های کشش هفتگی بر روی محصولات خود، کیفیت آن ها را برای مهندسان عمران و دست اندرکاران حوزه ساخت و ساز تضمین می کند. اگه می‌خواهید بیشتر درباره‌ی الزامات فنی کوپلر‌ها و آنچه آیین‌نامه‌ها در این باره گفته اند بدانید اینجا کلیک کنید.

برای اطلاع از پروژه های موفق و گواهینامه‌ها و تاییدیه های تضمین کیفیت کاری ما می‌توانید سری هم به مطالب زیر بزنید.