«اخلاق و اصول حرفه ای، اعتبار کار ماست»

دستگاه برش پنیری میلگرد

معرفی دستگاه برش میلگرد

یکی از مهم ترین مراحل قبل از شروع رولینگ میلگرد برش میلگرد به صورت مناسب و اصولی است. دستگاه برش پنیری میلگرد به طور اختصاصی برای برش میلگرد ها بدون ایجاد له‌شدگی بر سر میلگرد استفاده می‌شود.

 له‌شدگی سر میلگرد می‌تواند باعث کامل نشدن رزوه‌های ایجاد شده بر سر آن گشته و به این ترتیب بر روی مقاومت و کیفیت اتصال مکانیکی تاثیر بگذارد. همچنین گرد نبودن سطع مقطع میلگرد و وجود تیزی در اطراف آن می‌تواند به طور خاص به قطعات داخل دستگاه‌های رزوه‌زنی آسیب رسانده و باعث ایجاد خرابی در دستگاه شود.‌

این دستگاه برش میلگرد به طور موثری می‌تواند سطح مقطع هایی مناسب برای میلگرد ایجاد کند و فرایند رزوه رولینگ را بهبود بخشد. قطعات مصرفی و غیر مصرفی این دستگاه نیز توسط پرت لس تامین می‌گردد. همچنین، قطعات مصرفی تا یک سال دارای ضمانت هستند.

ویژگی‌های دستگاه برش میلگرد

  • سرعت برش بالا
  • قابلیت برش پنیری تا سایز 32
  • ایجاد مقطع با کیفیت برای استفاده در دستگاه رزوه‌زن

این دستگاه‌ها در شرکت پرت لس برای خرید و اجاره موجود می‌باشند. به علاوه در صورت تمایل کارفرما به انجام رزوه در محل کارگاه این شرکت، برش پنیری میلگرد‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود.

فیلم قرار داده شده، اجرای برش پنیری میلگرد توسط متخصصان ما را نشان می‌دهد. برای اطلاع از قیمت دستگاه، لیست قیمت به روز را نگاه کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.