«اخلاق و اصول حرفه ای، اعتبار کار ماست»

بهینه سازی لیستوفر

بهینه سازی لیستوفر به صورت رایگان در سایت pertless.com انجام می شود و به مهندسان برای برش میلگرد هایشان کمک می کند.

چرا برش میلگردها مهم است؟‌

یکی از مهم‌ترین وظایف دفاتر فنی و مهندسی تهیه و بهینه سازی لیستوفر یا شاپ برش آرماتور‌ها می‌باشد که باعث ایجاد درک بهتر از مقدار متریال مورد نیاز برای میلگرد‌های پروژه می‌باشد.

پیمانکاران صنعت ساخت‌و‌ساز همواره با ریسک‌های زیادی سر‌و‌کار دارند که در صورت سو مدیریت می‌تواند منجر به تحمیل هزینه‌های هنگفتی شود. یکی از عدم قطعیت‌هایی که ما در کشور‌مان با آن سر‌و‌کار داریم، ثابت نبودن قیمت فولاد و متریال مصرفی ساختمانی می‌باشند.

با توجه به ثابت‌بودن طول آرماتور‌های خریداری‌شده (12متر) و متنوع‌بودن طول‌های لازم آرماتور در سازه، وجود پرتی در آن‌ها غیر‌قابل اجتناب‌ است. از این رو تهیه لیستوفری که کمترین پرت را داشته‌باشد بسیار ارزشمند است اما نیازمند زمان زیادی بوده و حتی می‌تواند غیر‌ممکن تلقی شود.

از‌این‌رو این مجموعه، سایتی با ‌نام listoferpertless.ir تاسیس‌ نموده‌است. این سایت به طور تخصصی کاهش پرت آرماتور و تهیه لیستوفر را با توجه به برترین الگوریتم های بهینه‌سازی نظیر الگوریتم ژنتیک، در دستور کار خود قرار داده است که کاملا رایگان می‌باشد.

توضیحات تکمیلی سایت بهینه سازی لیستوفر

کاربران می‌توانند پس از ورود به سایت با دنبال‌کردن دستورالعمل‌های موجود، اطلاعات برش مورد نیاز خود را وارد کنند. پاسخ در کمتر از یک روز کاری در پنل کاربری کاربران قرار خواهد‌گرفت و از طریق پیامک و ایمیل به ایشان اطلاع‌رسانی خواهد‌گردید.

نمونه‌ای از نتایج لیستوفر به دست آمده توسط سایت رایگان کاهش پرت آرماتور را می‌توانید در تصویر مقابل مشاهده نمایید.

نمونه از نتیجه ی بهینه سازی لیستوفر و برش میلگرد در سایل Pertless.com.

برای اطلاع از خدمات دیگر مجموعه پرت لس صفحه اصلی ما را مشاهده نمایید و یا برای اطلاع از لیست قیمت محصولات رزوه و کوپلر، لیست قیمت به‌ روز را مشاهده کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.